Algemene vergadering

20:00 uur
Het bestuur van WSV de Engel nodigt de leden uit voor het bijwonen van de Algemene vergadering die gehouden wordt op maandag 15 april om 20.00 uur .Locatie “Ons huis” Meester B. van Leeuwenplein 7, 6991 EW Rheden.

Gelet op de agenda hopen en verwachten we veel leden aangezien het o.a. voordracht van het nieuwe bestuur en bespreking en vaststelling statuten, huishoudelijk  reglement en havenreglement betreft.

De conceptdocumenten en overige documenten voor de Algemene vergadering staan vanaf heden op het 'gesloten ledendeel' dat is te bereiken via tabblad: 'Leden' en: 'Ledeninformatie'.

De conceptdocumenten voor de Algemene vergadering van 15 april 2024 zijn vanaf heden reeds beschikbaar gesteld, zodat u ruimschoots de gelegenheid heeft deze concepten door te nemen.
Bij elk van de concepten is tevens een wijzigingsregister toegevoegd zodat overzichtelijk is welke wijzigingen er in betreffende artikelen zijn gemaakt.
Eventuele vragen/onduidelijkheden/ reacties over de concepten ontvangen wij graag vooraf en wel voor 1 april bij het bestuur (u kunt het wijzigingsregister gebruiken om deze te noteren per artikel), zodat tijdens de vergadering een strak schema aangehouden kan worden om waar nodig de concepten toe te lichten, te bespreken en vast te stellen.

Het bestuur WSV de Engel